De titel van deze post geeft al een aantal dingetjes weg. Laat ons zeggen dat ik nog volop in het blessureleed zit. Maar dat ik wel opnieuw moet gaan sporten om de conditie terug op te bouwen én me opnieuw sportief te gaan uitdagen.

Omdat ik in April vorig jaar in de laatste rechte lijn naar de 10 Miles m’n training heb moeten staken had ik sindsdien ook geen nieuwe dingen geprobeerd. Nu wil ik stilaan terug beginnen werken aan de tempel.

Doelstelling – geen.

Verwachtingen – conditie op peil krijgen én meer spiermassa kweken.

Daarop ben ik op zoek gegaan naar iemand die me hierin kan helpen. Iemand met kennis van zaken en iemand die me kan/wil helpen om weer on-track te raken. Ik ben met andere woorden op zoek gegaan naar een personal coach. Wie dat is geworden en de progressie van het trainen krijg je binnenkort in een follow-up blog en uiteraard ook in de podcast…

Tot zover gaat het over een intentie en een opvolging. Iemand die betaald om het vingertje der verbetering in de lucht steekt als het niet goed is. Dat heb ik ook wel nodig omdat ik anders misschien wel gewoon opgeef als het even niet lukt.

12 weken plan

Ik heb me dus geëngageerd in een plan van 12 weken doorlooptijd. Ik weet uit ervaring dat je op 12 weken heel wat kan kweken qua conditie zolang je maar doorzet! Doorzetten is de sleutel tot succes… dus daar gaan we voor… en om de paar weken hoor of lees je het hier!

“Make sure your worst enemy doesn’t live between your own two ears.”– Laird Hamilton

Categorieën: Thoughts...

sdepril

Having fun in the #SDDC als VSAN specialist SE bij VMware | Dad of 2 | #Belgium | Technology | Social Media Addict | @vMusketeers |Opinions Are Mine

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.