Overschakelen naar Telenet

Ikzelf ben al jaren klant bij Telenet. Mijn ouders daarentegen waren tot voor kort klant bij Belgacom. Ik had hen gewezen op het feit dat ik toch wel héél tevreden ben van Telenet.

Recent was de overschakeling een feit. Ze waren bij de lokale Telenet verdeler geweest en hebben de overdracht van telefoonnummer en dergelijke aangevraagd. Aan mij vroegen m’n ouders om toch aanwezig te zijn bij de installatie van dit hele verhaal. Voor hen (mensen van 50 -60 jaar) is dit natuurlijk geen alledaags iets. Ik wist dat dit allemaal wel los zou lopen.
De dag van de installatie kregen ze ‘s ochtends een telefoon. Een computerstem vertelde hen dat dat de installateur tegen 13u aanwezig zou zijn. 12u15 opnieuw telefoon. Hallo de installateur zal er binnen 15 minuten zijn.
De installateur stond inderdaad binnen het kwartier aan de deur. Grote toolbox in de hand. Hij kon er meteen invliegen.
De man in kwestie wist waar hij mee bezig was. Hij deed dit werk al 4 jaar. Een telenet-installatie-ancien dus!  Hij vloog er meteen in met boormachine en schroeven!
Na deze installatie was het naar de TV hier werd de decoder uit de verpakking gehaald een draadloos accespoint geinstalleerd en off we go! Enkele updates later konden m’n ouders al genieten van een merkelijk betere beeldkwaliteit. Een tevreden vader streek neer in de zetel en begon alvast te spelen met het nieuwe speelgoed. Vlotjes opnemen, wissen, zappen, huren,… alles ging mits een klein woordje uitleg.

Telefoon werd overgedragen binnen de 5 minuten was de nummer secured en bracht de vriendelijke computerstem hen terug op de hoogte! Een vlekkeloze start en de juiste support meer vragen klanten toch niet?

Instant tevreden klanten maken ze bij Telenet!

Leave a Reply